lördag 4 februari 2012


TJENA! Det är Busan i gen ....det är jag till vänster....uppfödaren håller i mig o. syrran,så att matte Anita ska få välja mellan oss......Om jag får säga det själv så hade matte Anita en väldans tur att hon valde mig......men i bland får jag den uppfattningen att hon inte är riktigt nöjd med mig....... så nu har jag talat om att jag är trött på alla klagomål på mig i den här bloggen......TALA NU OM MINA FÖRDELAR!!!.....Ska hon behöva tänka så länge innan man får beröm......jag tror jag flyttar!!!.......OK  NU BÖRJAR MATTE...Hon berättar att jag inte gjort mina behov inne en enda gång fast jag bara var en liten bebis....det tycker hon är helt fantastiskt.....men  det är ju inte så konstigt.....med mitt hastiga temperament kan ju ingen missa att förstå vad jag menar.....helt rätt säger matte.....utom en gång ,som matte tydligen glömt! Jag hade varit o. hälsat på mina kompisar Hugo o.Linus deras matte matade rådjuren med renfoder.....o är man en Labbe vräker man i sig ALLT så matte fick gräva ur mun o. hals på mig....tänk att missunna mig lite extra gott.....å den kvällen kunde jag inte hålla mig det bara välde ut renfoder,....helt torrt......Det var inte mycket mem hon har lovat att det blir mer beröm en annan dag......man kan ju undra??? God Natt på er mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar