måndag 6 februari 2012

Lägg till bildtext

TJENA SNODDEN HÄR....VILKEN TUPP ÄR VACKRAST ???Jag vet vad jag tycker......men jag väntar svar från er först.......Jag kan bara berätta att i mitt hem ,så hade vi hönshus med både kycklingar,hönor o tuppar....det var dvärgcoccin plus duvor......men en morron fans inte en levande varelse.....min mormor Anita sa att det hade varit småjävlar där (hon menar typ mink el.dyl ) Man får ju skämmas att hon svor.....hon gör faktiskt det i bland ....inte ofta för hon skärper sig......hon påstår att hon egentligen tycker om att svära....bara ingen hör henne ....hon tycker att det är jättehemskt när andra svär......såg ni att jag skrev EGENTLIGEN RÄTT....INTE JÄNGTLIGEN SOM NUMERA ALLA SÄGER.....Även en liten Snodden kan stava  ibland Gonatt på er alla mina fans......men Nattens Drottning ska säkert inte sova...ps. det är mormor Anita det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar