fredag 3 februari 2012

Hallå mina vänner det är BUSIGA Busan som skriver......Vill bara visa en bild på min mamma tror hon kallades för Jossi?   jag tror jag brås på henne för hon var visst lättskrämd också........Jag kan berätta det alla mina vänner vet att jag har en BESTÄMD UPPFATTNING OM VILKEN MUSIK JAG INTE TYCKER OM  TEX BJÖRN SKIFS Hogatjacka  är en av det värsta jag vet....ok den senaste av honom är helt ok ,,,,det tycker matte med.......Jag sover djupt på natten när matte sitter o. målar.....Vi voffar får alla 3 sova i mattes säng......vi har en speciell sida där vi får sova.MEN HUR DJUPT JAG ÄN SOVER SÅ VAKNAR JAG ALLTID NÄR BJÖRN BÖRJAR YLA......BÖRJAR MED ATT ÖPPNA MINA BRUNA.....LYFTER HUVUDET O. LYSSNAR....RESER MIG I SÄNGEN...STÄLLER MIG BREDBENT MED SVANSEN I VÄDRET O TITTAR UT FÖR JAG TROR ATT ALLT SOM ÄR HEMSKT ÄR UTANFÖR FÖNSTRET O.INTE NOG MED DET.....JAG SKÄLLER ÄNDA TILL BJÖRN TYSTNAT dålig reklam för honom......men det finns fera låtar jag inte gillar dom tar vi en annan gång HEJ SVEJS FRÅN Busiga Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar