måndag 6 februari 2012

NU ÄR DET JAG LILLA TITTI IGEN........Kan berätta att i dag har vi äntligen fått sprungit lösa.....Söta jag, . Busiga Busan och..Fina Stina..Det fick vi minsan göra jämt förut o. det var ju så roligt...men sen det blev vargrevir nån mil bort så törs matte Anita inte ha oss lösa så ofta....i dag tordes hon visst....gick ner mot ateljen o.stora vägen o.lite run run...Annars brukar vi på helgerna vara till grannbyn o. busa med snälla polis Nisse en schäfer.....o  för  så åker vi till Hugo..Golden Retriver och Linus Kinesisk Nakenhund med hår.....o nu ska vi för en gångs skull vara ensam nån timme.....Matte ska gå till sitt Barnbarn Matilda  6,5år..Jag kan skryta med att  hon älskar mig mest av alla voffar......varför jo jag är den enda som är liten....vi är ju så gott som jämngamla.....men alla tycker om henne.......bra att vi blev så trötta....Nej nu ska jag sluta för nu kommer matte hem.Hej från mej Titti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar