onsdag 20 juni 2012

VAD SAKNAR JAG MEST I MITT LIV? 
Pengar  javisst....Hade jag mer pengar så kunde man,köpa mera kläder nya möbler flott hus tjusiga bilar o. min absoluta dröm, en husbil.....Ja allt möjligt,finns ju hur mycket som helst att önska sig.Men egentligen har jag ju så mycket det allta bästa är ju mina hundar o. katter o. naturligtvis min dotter o. barnbarn.o bilar har en stor betydelse i mitt liv .
MEN DET JAG VERKLIGEN HAR MINST  AV 
DET ÄR TID.....DEN ÄR ALLTID FÖR KORT
Men hoppas att tiden räcker till att måla lite Avestabilder tills det blir slånk vicky.....så gar det att slinka in på ett besök i min lilla atelje o titta sig omkring.
Ska nog måla gamla busstorget ....tvättfatet.....o. flera rariteter.Spännande o. se om räcker till






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar