måndag 21 januari 2013

TILL MINA MANLIGA BEUNDRARE !!! 
Om jag nu har några.....hi hi hi.
FÖR ETT ÅR SEN BLEV JAG INBJUDEN AV EN FB VÄN TILL NETLOG.....
DET VILL JAG PÅSTÅ ATT DET ÄR NÅN SLAGS KONTAKTANNONS 
O. DET  ÄR INGET FÖR MIG.
MEN MED GLIMTEN ÖGAT,SÄTTER JAG IN FRÅGORNA 
SOM MAN FICK SVARA PÅ.....SÅ NI VET VEM JAG ÄR.....

Intressen? KONST-RADIO-MUSIK-KULTUR-VÄNNER.BILAR-HEM ,TRÄDGÅRD
HUMORo.MOBILTELEFON
 Jag bor?ÖVERALLT
Har du barn? JA
Din ögonfärg? BLÅ
Favoritklädmärke? EWA I VALLA
Klädstil? AVLAPPNAT,BOHEMISKT
Hårfärg? BRUNETT (äkta)
Den bästa sak som hänt? MIN DOTTER o.BARNBARN
Vilken är den värsta upplevelsen du haft? LIGGA I TÄLT
Vad hatar du? FOLK SOM INTE SKÖTER SINA DJUR o. BARN ....ÅSKA
Jag letar efter? INGET SPECIELT
Hur många gånger körde du upp för körkort? EN GÅNG
Favoritdjur? KATT, HUND m.m
Skådespelare? COLIN FIRT
Favoritböcker? MÅNGA
Favoritkanal? P4
Vilken typ av film gillar du? MUSIKALER-KOMEDIER-ROMANTISKA
Favoritfilmer? STOLTHETo.FÖRDOM-DIRTY DANCING-NÄRA O.KÄRA-JANE AYRE
TRINITY  DJÄVULSENS HÖGRA HAND
Musikstil? GAMMAL JAZZ-BLUCE-ROCK-HÅRDROCK
Bästa sång? ÄLSKAR SÅ MÅNGA
Vilken tidgår du o. lägger dig? 12.30-03.00
Vad gör du när du är uttråkad? FANTISERAR
Dricker du alkohol? ALDRIG
Favoritöl? DRICKER ALDRIG ÖL.
Favoritdryck utan alkohol? RAMLÖSA
Bästa reseupplevelsen? VISBY
Har du kompisar som bor utomlands? ANITA SONANINI
Favorithögtid? JUL
Vad tycker du är romantiskt?BLICKAR
Rökare? NEJ ALDRIG
Vilket bilmärke äger du?CRYSLER O. DUETT

JA NU GOTT FOLK VET NI VEM JAG ÄR ...... HA HA HA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar