lördag 13 oktober 2012

SÅ HÄR SER JAG UT ,DEN OMTALADE LILLA LISA!
Jag m  åste väl skriva av mig nu ,jag har bara på nån vecka blivit blind.Inte speciellt roligt,fra.mförallt eftersom jag veckan efter miste min allra bästa vän ,som jag haft i 18år. Min mamma  som jag älskade överallt på denna jord o.konstigt nog älskade hon mig....för ingen annan av matteAnitas då många katter fick sitta bredvid henne o. det respekterade dom
Nu är det tyvärr bara lilla blinda jag kvar,men älskar mina kompisar Titti , Busan o,Stina som är 3 voffsingar.....Matte Anita är väldigt Snäll o. mån om mig , jag har inte behövt vara sjäv nån gång sen jag blev blind, när hon åker o. handlat har jag fått följa med.Nu har hon pratat om att skaffa en liten kattunge kompis till mig,men om det blir bra vet jag ej, men hon har inte bestämt sig än,hon tycker nämligen väldigt synd om mig,när jag mist både min syn o. min mamma......men kan tala om att jag har gott minne så jag hitta väldigt bra ,tur nog
HÖGAKTNINGSFULLT    LILLA LISA ARVIDSSON ÅKERBLOM     BÄSINGE HILL  18 1/2 ÅR SNART

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar