söndag 29 april 2012

Lägg till bildtext
TJENA! BUSAN HÄR! Vill bara berätta att vi ska strax ska åka på hundkurs med matte Anita   Det är bara jag som Busan som behöver läras ,och matte förstås.....Hoppas matte kommer i håg korven som vi var o handlade speciellt för mig.....för att hon ska muta mig, är inte säker på att hon lyckas.Matte är handikappad se förra veckans kurs ,armen är ond säger hon.....så det enda vi har tränat är att vi ska gå ut en o. en i taget......o. jag kan säga ,att jag tror matte så småningom kommer att segra,för h on är envis ,hon ger sig inte.     Kul vi ska träffa matter fb vän , hon kommer till kursen ,för att se mina framsteg, vad imponerad hon ska bli....fniss fniss....




OM DET BLIR VARMT SKA MATTE HA ÖPPET I SIN ATELJE NÄR VI KOMMER HEM, FÖR MATTE HAR INGEN VÄRME DÄR.....MEN RING FÖRE OM NI VILL KOMMA     076/426 44 27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar