måndag 30 januari 2012



Hallå där Titti heter jag 7år 1sept. i år.......Här ligger jag uppe på världens snällaste coolaste Klara,.....Tyvärr så finns inte min älsklingskompis....hon blev 15år så när på en månad.....det är 2år 1feb,sen hon flyttade.................Efter påsken samma år flyttade Busan in hos oss ,sen dess har man fått veta att man lever ,hon är bara för mycket.......första 2 mån var det vl ok.då var vi ute o.sprang o. hade kul.....men sen hoppade o. stampade hon på mig så fort vi kom ut ,det var liksom ok innomhus....men ute då fick matte verkligen skydda mig.Ja så hade jag ett helt år....ända tills nästa påsk.Då sa Busans uppfödare som bor i lövåsen att matte Anita borde skaffa en äldre tik......o så fick matte tag i Stina 4år.....i mitt tycke en helt underbar hund,matte håller med.....då slutade busiga Busan hoppa på mig.....så nog fick jag det bättre i allafall.......ALLA ÄLSKAR STINA.....ja dom tycker om mej också......men Busan är inte speciellt populär,men mattes målarkompis Petra tycker att Busan är kul..... ska berätta  mer om Busan en annan dag.......hon är unik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar